WIN A COMPLETE HEALTH PACK

2014



 
Tänkte köra igång en grym tävling nu i samband med GET FIT WITH REBECCA. Ni har chans att vinna ett complete health pack från Skinny Me Tea. Den perfekta tea- toxen nu i sommar. Allt du behöver göra för att vinna är att kommentera att du är med, skirva mail där man ska och sen en liten kort motivering varför just du ska vinna! 
LYCKA TILL! Vinnaren dras om några dagar! 
 
// Thought I could have an amazing competition in co- operation with Skinny Me Tea. You have the chance to win a complete health pack from Skinny Me Tea, the perfect tea-- tox this summer. All you need to do to win is comment you're in, write your mail where you should and write something about why just you should win. 
GOOD LUCK! I'll announce a winner in a couple of days! 



Alice

Åh vilken underbar tävling! Har hakat på GFWR (hehe grym förkortning ju) och tror att det här skulle vara en bra start! Har velat prova SkinnyMe sen du skrev om det första gången, dels för att du skriver så bra om det och för att du har fått såna underbara resultat! Världens inspiration. Sen tror jag att en teatox är precis vad jag behöver för en omladdning inför skolan och träningsmotivationen i sensommar/höst. Håller tummar och tår för att få vinna detta underbara kit! Ha en toppen sommar så länge, du är grym :) <3
Alice


Lisa

Åh jag skulle verkligen behöva detta! Har kämpat i ett halvår med att då bort den lilla övervikt jag har och är så nära mitt mål nu! Dock är de sista kilona väldigt envisa.. Detta skulle vara perfekt för att ge kroppen en extra boost och ÄNTLIGEN kunna se sig själv i spegeln och le!


Isa bästa Pellbäck

För att jag lyssnar på dig som säger att teet är jättebra! Därför vill jag också dricka sånt för att se om jag kan bli lika hälsosam som dig <333


Nicola Lowe

I'm in 💜 Iv wanted to try this for so long 😍


Nicolina

Jag är med!

Skulle så gärna vilja prova skinny me tea då jag precis som du älskar téer! Brukar regelbundet köra olika detox's när jag känner att kroppen behöver rensas ur. Att få prova SMT skulle vara super kul, dels för allt jag hört om märket men också för att få lite variation i mina detox's! Lycka till med ditt projekt (get fit with Rebecca). Tycker det är jätte roligt att se din resa och läsa om dina tankar och idéer.


Ellinor

Hej, jag heter Ellinor jag är en helt normal tjej på 18 år har aldrig riktigt varit tjock och sånt men jag alltid tyckt jag är lite mullig och kurvig vilket jag aldrig gillat.. Jag tränar ganska mycket men hönder inte jätte mycket förändringar sen jag såg dig tipsa det här teet har jag alltid velat pröva men aldrig kommit till skott ich hittat något som ät bra och skickar till Sverige.. Så jag skulle gärna vilja vinna och pröva och se om de verkligen hjälper i träningen för det skulle jag behöva! :) kram


Ellinor

Hej, jag heter Ellinor jag är en helt normal tjej på 18 år har aldrig riktigt varit tjock och sånt men jag alltid tyckt jag är lite mullig och kurvig vilket jag aldrig gillat.. Jag tränar ganska mycket men hönder inte jätte mycket förändringar sen jag såg dig tipsa det här teet har jag alltid velat pröva men aldrig kommit till skott ich hittat något som ät bra och skickar till Sverige.. Så jag skulle gärna vilja vinna och pröva och se om de verkligen hjälper i träningen för det skulle jag behöva! :) kram


Stephanie

Jag önskar att jag vinner pågrund av att jag verkligen är i behov av en tetox som rensar systemet lite, efter 7år med en otroligt dålig vana (rökning) så har jag nu äntligen slutat, (8månader sedan) jag kommer aldrig att börja röka igen. Jag känner också att jag är i stort behov av en tetox då jag vill sätta igång med träningen igen och har en motivations dipp och behöver verkligen komma ur den, tror att skinnymetea skulle hjälpa mig med problemen jag har! Din blogg är 😊👌


Jana

WRITE YOUR COMMENT HERE


Hanna Pettersson

Hej Rebecca! Jag deltar i tävlingen för att jag har länge velat testa ett sånt här detox Tea meb inte riktigt fått tag i något! Jag har hör många prata om det här teet oxå, om att det hjälper! Jag håller själv på att träna väldigt mycket och vill gärna se resultat fort.. Men ett tag nu så har jag inte vart motiverad.. Inte ätit och tränat som jag igentligen har velat, för jag vill så gärna se "fräsch" ut nu när jag börjar gymnasiet, både dör mig själv och andra. Och jag tror verkligen att detox teet skulle hjälpa mig att få motivation, då många säger att det ger resultat! //Hanna
PS. Tycker oxå att du har en bra positiv blogg som ger en motivation på dagar som kan vara lite sådär halvbra! :)


Wilma

Jag är med!! Skulle så himla gärna vilja vinna denna produkten eftersom att jag tror att den skulle hjälpa mig att komma tillbaka på banan. En detox är någonting jag verkligen skulle behöva just nu eftersom att jag under sommaren stoppat i mig så himla mycket onyttigheter och inte tränat som jag brukar, hehe.. Skulle vara skönt att få starta om allting och rensa ur kroppen på alla gifter. :)


Johanna

http://tigermysig.blogg.se

åh vad kul, jag är definitivt med! Men räcker det med att kommentera eller ska jag maila också?

jag skulle vilja vinna för att jag har funderat på att testa skinny me tea länge nu, men de levererar ju tyvärr inte till Sverige. :(
Har hört så himla mycket bra om dem och skulle gärna testa! har en månad ledigt nu innan flytten till London och har en känsla av att det kan bli för mycket av det goda under den tiden.. så ett paket som detta skulle vara perfekt! :)


julia löfblad

hej! jag skulle jätte gärna vilja vinna, eftersom jag själv har försökt gå ner i vikt ett tag och det går lite trögt. Jag känner att detta verkligen skulle ge mig motivation till att få en sundare kropp! Tack för att du har en sån bra blogg och är en sådan bra inspiration! kram


Emily B

Jag är med! :)
Jag har velat testa skinnymetea ett bra tag nu! Jag är väldigt intresserad av hälsa och har på särskilt senaste tiden känt att jag skulle behöva köra en "Tea-tox". Trötthet är en av anledningarna, jag har även känt mig "oren" på insidan eller hur man ska förklara, jag vill bara få mig en ordentlig rensning som ger känslan av en ny start och fräschhet. Har tyvärr inte kunnat köpa det och det skulle vara så kul att äntligen få testa, jag behöver verkligen den där extra bootsen om du förstår :) KRAM


Julia

Jag är helt klart med!! Superkul tävling också, jag skulle vilja vinna för att har börjat köra stenhårt med min träning och kost på sistonde och har funderat väldigt länge på att beställa detta teet. Det verkar vara hur bra som helst och nu när jag kollade på din blogg och då tänkte jag why not liksom, lika bra att ge det en chans än ingen chans alls ;)
Älskar din blogg och uppskattar verkligen den här "get fit with Rebecka". Det är superinspirerande och du är en sån bra förebild för många. Kram!!

[email protected]


Ida Andersson

Jag har velat testa skinny me Tea sen jag såg det på en instagram från USA, men har inte kunnat beställa hem det pga dom inte fraktat inom Sverige innan plus att det vart ganska dyrt.. Och jag har en sån motivation just nu så det skulle sätta motivationen i topp! :) kram Ida


Connie

I'm In!! 👍


Connie

Im In! This looks wonderful!


Lina Eriksson

Hej Rebecca, har hört mycket positiva saker om skinnyme Tea
Är väldigt intresserad av att testa Tea-toxen,
Det har hänt lite tråkigheter i mitt liv den senaste tiden, känner mig omotiverad och skulle vilja testa detta för att bli motiverad, alltid när jag har gått ner några kilon blir jag grymt motiverad men nu går det trögt och känner mig orkelös, för mig är det viktigt att inte bara ta hand om utsidan utan också insidan. jag känner att min kropp skulle behövas rensas, älskar dessutom te speciellt grönt te.
Kram Lina :)


Lina Eriksson

Hej Rebecca, har hört mycket positiva saker om skinnyme Tea
Är väldigt intresserad av att testa Tea-toxen,
Det har hänt lite tråkigheter i mitt liv den senaste tiden, känner mig omotiverad och skulle vilja testa detta för att bli motiverad, alltid när jag har gått ner några kilon blir jag grymt motiverad men nu går det trögt och känner mig orkelös, för mig är det viktigt att inte bara ta hand om utsidan utan också insidan. jag känner att min kropp skulle behövas rensas, älskar dessutom te speciellt grönt te.
Kram Lina :)


Linnea

Hej rebecca! Jag har har nu bestämt mig för att bli hälsosam och börja träna ordentligt och regelbundet. Jag vill vinna skinny me tea för att jag tror de skulle hjälpa mig att hålla mig motiverad och fokuserad.

Tack för en bra blogg!


Marthi

I want in!


Matilda

Jag är med! Jag har velat testa detta så länge nu men då jag är student har jag inte haft råd och kommer förmodligen inte ha det på ännu ett år då man som student inte får in så där supermycket pengar. Har varit nära att beställa så många gånger men kommit på att ekonomin inte håller för det, vore så underbart att vinna detta och äntligen få testa utan att gå runt med ångest över vad det kostat!

Kram, Matilda :)







 Your name, sweetie ♡


 Your e-mail


 Your blog / website




SAVE?