vinn bara bär från Finnerödja

2014



- in co-operation with Finnerodja. Sorry guys, this conpetition in not world- wide ♡
 
Tänkte att vi skulle köra en liten tävling såhär när man är lite ledig, eller som jag, jobbar! I sammarbete med Finnerödja har jag fått chansen att tävla ut en box med deras nya produkt Bara Bär. Dom finns i smakerna mango/ havtorn, blåbär och hallon!
Bara Bär är som en "sylt", som du kan ha till gröten, pannkakorna, keson, kvargen osv osv, listan kan bli hur lång som helst. Anledningen til varför den heter Bara Bär är för att de är just de, bara bär och sen lite frukt i. Inget socken och inga tillsatser, hur gott är inte det?
Älskar den med blåbär till pannkakor, hallon passar bäst till yoghurt eller kvarg och mango havtorn är supergod till gröten på morgonen!
 
De enda du behöver göra för att vara med och tävla är att följa @finnerodja på instagram och sedan kommentera att du är med i kommentarsfältet här i boggen! Världens godaste tävling om ni frågar mig. Vinnaren dras på söndag!



Emily Batarseh

Verkar skitgott,😍 Jag är med!! :)


Stina

Härligt, jag är med!:)


Andréa

http://andreab.blogg.se

Jag är med! :D


Andréa

http://andreab.blogg.se

Jag är med! :D


Therese

Jag är med!! :)


Linda

Jag är med!


Matilda

Åh, är så med!!:)


Julia

Jag följer på instagram! Utan socker?! Det problemet jag hittar sylt, alldeles för mycket socker. Perfekt då jag MÅSTE ha sylt till min havregrynsgröt


Julia

Jag följer på instagram! Utan socker?! Det problemet jag hittar sylt, alldeles för mycket socker. Perfekt då jag MÅSTE ha sylt till min havregrynsgröt


Hanna

http://fitnessinspiration.se

Allt bra med dig?:)


Tova Roman

Jag är med :)


Mathilda

Åå jag som tänkt att jag vill verkligen prova dom där! Jag är lätt med i tävlingen :)


Long

Jag är med :D


Minna Werner

Jag är med och tävlar!!


Malin järsenholt

Jag är med :)
@malinjarsenholt


Ellen Lindberg

jag är med!!😍


Sofie Dannelind

Jag är med!:D







 Your name, sweetie ♡


 Your e-mail


 Your blog / website




SAVE?